HTML

Tanulj tinó!

Miről szóljon? Talán arról, hogyan látja egy tanár a körülötte rohanó világ dolgait.

Friss topikok

  • caeiro: Nem, ilyen pofátlan zsarolás után nem volt más választásom, mint visszatérni szeretett állambácsi ... (2011.04.10. 14:33) fogyóban...

2009.07.27. 15:09 caeiro

220 felett...

A Magyar Nagydíj hétvégéjén semmi más nem létezik a számomra, csak az F-1. Idén a szokásosnál előbb tartották a nagy eseményt, nem is értem, miért. Gondolom Bernie papáék azt gondolták, hogy ilyenkor a nép inkább "szánsájnolni" szeret és nem a képernyő előtt gubbasztani.  (A július-augusztus intervallumban összesen 4 nagydíjat láthatunk, de ritka rosszul elosztva!  A Magyar GP után pl.: 4 hét szünet következik, majd az Európa és a Belga Nagydíjat egymás után, augusztus végén "nyomják le".) Az olyan fanatikus hülyéknek, mint jómagam, ez maga a pokol.

Mint valami drogos, izgatottan vártam a hétvégét. A feel good hangulatot azonban gyorsan tönkretették az események. A verseny sajnos nem a boxstratégiákról, a beállításokról, vagy rekkenő hőség elmaradásáról szólt, hanem egy rugóról.
Massa, (aki a pechességet tekintve felnőtt Raikkönen mellé) balesetéről lett híres ez a nagydíj. A szombati időmérőn egy lengéscsillapító találta el a fejét.
A sérülés először nem is nézett ki olyan észveszejtőnek, gondoltam, na puff, majd Valenciára felépül.  Aztán kiderült, hogy műtik és innentől elkezdtem aggódni. Nem lesz ez így jó! Ugyan sose szerettem ezt a heves vérmérsékletű brazilt, (-főleg amióta úgy néz ki, ő marad és Kimit teszik lapátra Alonso miatt), de azért nagyon hiányozna, ha nem lenne... (Hülye hasonlat, de körübelül úgy, mint a BK fanoknak Magdi néni.) Szóval vegyes érzelmekkel ültem a fotelemben, és valahogy úgy éreztem magam, mint amikor a gyerektől elveszik a kedvenc játékát.

Senna balesete (1994) óta, nincsenek illúzióim: tudom, hogy akármilyen fejlett lehet a technika, a halál mindig ott leselkedik a pályán. (Most is csak centiken múlott...) Tudom, de hajlamos vagyok róla megfeledkezni. Én azon szórakozom, hogy mások kockáztatják az életüket! Oké, ezt ők vállalták, kell az adrenalin/pénz/hírnév, de akkor is...  És ez eddig miért nem zavart, mi?! ÁÁÁÁ...hülye vagyok hogy ezen moralizálok! (Persze másokat nem emésztenek ilyen dilemmák, öles címekkel és a riadt tekintetű pilóta képével adják el az újságjaikat/blogjaikat/hírműsoraikat.  A mások bajából való ilyen durva haszonszerzés undorító! ...és a többség ezen fenn sem akad! )

Na most akkor, mi legyen, nézzem továbbra is a száguldást, a cirkuszt, kell ez nekem? Minimum 19 éve ezt teszem, junkie vagyok, tagadhatatlanul. El sem tudom képzelni az életem F-1 nélkül....egy biztos, most egy darabig megint gombóccal a gyomromban ülök le a tévé elé, mert a veszély ismét kézzelfoghatóvá vált.

 

Szólj hozzá!

Címkék: baleset hungaroring 2009 massa f 1


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása